Mitsubishi Pajero Sport

Середньорозмірний позашляховик (сегмент I) випускається з 1996 року. Всупереч зовнішнім виглядом і припущеннями, що містяться в назві, Pajero Sport більше не є спортивним варіантом моделі Pajero. Хоча, на відміну від Pajero, він пропонує повні позашляхові характеристики.

Це автомобіль в абсолютно іншому стилі, який в даний час більш близький до L200. Хоча в другому поколінні Pajero Sport пропонувалося з 2008 року, тільки в 2013 році модель продавалася в Європі.

Автомобіль був і пропонується під різними назвами на інших ринках, в т.ч. як Montero Sport, Nativa, Shogun Sport і Challenger.

Про Mitsubishi Pajero Sport можна висловитися просто - все, що ви очікуєте від позашляховика, у цікавій упаковці за прийнятною ціною. До речі, ви повинні запитати себе, чому Україна була обрана країною для європейського дебюту Pajero Sport. Це прихований натяк на стан наших доріг?

Mitsubishi Pajero Sport

I покоління Mitsubishi Pajero Sport

Pajero Sport підходить для безлічі завдань, якщо тільки не пов'язаних з ... спортивним водінням. Міцна конструкція і великий салон роблять його придатним для позашляхового туризму і в якості сімейного автомобіля.

Сімейство Паджеро складається з абсолютно різних моделей. У 2000 році базова версія зазнала значних змін - позбулася рами і жорсткості заднього моста, але при цьому значно підвищився комфорт водіння і точність рульового управління. Pajero Pinin, з іншого боку, являє собою невеликий автомобіль з відносно тонкою структурою, який є попередником легких позашляховиків.

Спортивний варіант - самий суперечливий. Це цікава модель, побудована з використанням компонентів пікапа L200 (включаючи раму) і «довгого» Pajero. Задній жорсткий міст працює з гвинтовими пружинами, а трансмісія має просту систему з жорстко закріпленим переднім мостом. Коротко - це універсальна модель, покликана забезпечити хороший комфорт на асфальті, але при цьому не боїться проблем бездоріжжя. Але чому це називається Спорт? Напевно, це знають тільки маркетологи Mitsubishi.

Для версії Sport передбачений тільки 5-дверний кузов. При довжині 4,6 м він пропонує досить місця, хоча самонесучі конструкції можуть надати більше в цьому відношенні. Кабіна виконана в різних колірних рішеннях. Панель приладів більше схожа на L200, ніж на Pajero. Зручність водіння роблять функціональні аксесуари: відсіки під стелею і в багажнику, додаткова вентиляція для пасажирів задніх сидінь, шкіряна обробка. Склавши передні сидіння і правильно відрегулювати сидіння і спинку, ми отримуємо величезну рівну поверхню довжиною понад 2,8 м!

Асортимент двигунів невеликий, але надає достатній вибір. Базовий дизель - старий агрегат непрямого уприскування. Незважаючи на наддув і використання інтеркулера, потужність не вражає. На додаток до версії на 99 к.с. (Пізніше доступною на деяких ринках) у 2000 році з'явилася версія на 115 к.с. Вони не можуть запропонувати продуктивність, гідну прізвиська Sport в назві моделі. Час, необхідний для розгону до сотої, становить близько 18 с (дані тестування узгоджуються з даними компанії).

У версії для Дакара потужністю 136 к.с. продуктивність трохи покращилася, але це не змінить імідж двигуна 2.5 TD - це пропозиція для спокійних водіїв, галасливих і з досить поганий культурою роботи. Витрата палива коливається від 8 до 15 л / 100 км, в середньому це буде мінімум 10 л.

Протилежність дизелю - бензин. Версії 2.4 (рядна «четвірка») і 3.5 V6 зустрічаються рідко, тому ми будемо мати справу з досить популярним 3.0 V6. Двигун відомий від Pajero II, в версії Sport він був доступний в 24-клапанної версії потужністю 177 к.с. У порівнянні з дизелем машина стає набагато динамічніше, розганяючись до сотні менш ніж за 12 секунд.

Той, хто любить динаміку, повинен уникати старої автоматичної коробки передач - Mitsubishi стверджує, що коробка передач «розумна», але ми вважаємо, що перемикання передач відбувається повільно. Що важливо, двигун не особливо витрачає паливо! Витрата палива в міському циклі складе 13-15 л / 100 км, але досягти в середньому 12 л - не великий подвиг. Двигун добре працює і з сучасної газовою установкою (середня витрата палива - 15 л / 100 км).

Класичне внедорожное шасі 90-х - косозубий рульовий механізм, жорсткий задній міст, незалежна передня підвіска і рама - гарантують відносний комфорт водіння. Однак про точність водіння, особливо при динамічній їзді по бездоріжжю, можна забути. При русі по асфальтованих дорогах система 4х4 нам не допоможе - передній привід можна включити і під час руху (до 100 км / ч), але його не можна використовувати на липкою поверхні. Відсутність центрального диференціала викликає високі навантаження в системі приводу.